پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی مهر ۱۳۹۳ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۶ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

    مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان طبق روال دیدار دوره ای از محل زندگی بیماران و مددجویان تحت پوشش موسسه باز دید بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛خانم گلستانی مدیر عامل موسسه به همراه همکاران خود طبق روال دیدار  دوره ای ،از محل زندگی مددجویان تحت پوشش بازدیدبعمل آورده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

    خانم گلستانی در گفتگو یی در همین رابطه گفت:به شکرانه لطف خداوند متعال توانستیم از منزل مددجویان چندین روستا که تحت پوشش هستند بازدید بعمل آورده و از نزدیک شاهد  مشکلات آنها  باشیم و در حد بضاعت موسسه کمکهایی را ارائه نمائیم ،همچنین متوجه شدیم بیشتر مشکلات در ارتباط با مناسب نبودن وضعیت اقتصادی برای تامین دارو و نبود امکانات برای درمان مناسب در این مناطق است.و یا به دلیل مناسب سازی نشدن سرویس های بهداشتی مثلاً نبود توالت فرنگی برای بیماران و سالمندان مشکلات زیادی حادث گردیده است.و یا یکی دیگر از معضلات بوجود آمده در خانواده های پر جمعیت نبود امکانات مالی برای ادامه تحصیل فرزندان می باشد که در همه این موارد موسسه قول همکاری و کمک را داده و امیدواراست با وجود خیرینی که تا کنون یار و یاور این موسسه بوده و هستند بتواند هر چه سریعتر مشکلات این عزیزان را برطرف نماید.

    به همین منظور از خیرین نیکوکار تقاضای همکاری مجدد را داریم و با ارائه شماره حساب اطمینان داریم که هیچگاه تنها نخواهیم ماند.

    بانک صادرات شعبه مزینان:

    شماره حساب:0334476832006

    شماره کارت:6037691751899311

    عکسها به دلیل حرمت مددجویان مخدوش شده است.

    عکسها با همکاری مهدی مزینانی(جانباز)برای سایت ارسال شده است.


    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۷
    نور الله مزینانی

    پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)وابسته به موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) هفته جهانی ورزش را گرامی داشتند.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)به منظور گرامی داشت هفته جهانی ورزش مبادرت به برگزاری مسابقه دو از محل مجتمع تا سالن ورزشی دکتر علی شریعتی نمودند،سپس در محوطه سالن ورزشی بازی با توپ و چند بازی با نشاط دیگر را انجام دادند و در انتها مربیان در باره ورزش و فواید آن مطالبی را به کودکان یاد آوری نمودند و با صلوات بر روح پر فتوح شهدا مراسم را به اتمام رساندند.


    عکسهای مرتبط در ادامه مطلب:

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۴
    نور الله مزینانی

    عکس متحرک عید قربان

    خیرین مزینانی هزینه قربانی نمودن گوسفند بابت نذورات خود در عید قربان را به موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان اهدا نمودند.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛بعد از اعلام نیاز موسسه توسط پیامک و وب سایت در ارتباط با اهداءنذورات خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش ،تعدادزیادی از خیرین هزینه چندین راس گوسفند قربانی خود را به موسسه هدیه دادند .

    دعای تمام مددجویان و نیازمندان بدرقه راه آنها باد.

    (عکس از وبلاگ عشق یعنی انتظار)

    http://www.eshghentezar.com  
    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۵
    نور الله مزینانی
    خداوند در اندازه گیری خود متر را به دور قلب کودک می گذارد نه به دور مغز او،بهتر است بجای فربه کردن مغز کودکان ،روح آنها را پر از مهر و محبت کنیم و رفتاری پیامبر گونه و در شان اسلام داشته باشیم

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)وابسته به موسسه ،به لطف خداوند رحمان و با افتخار و سر بلندی پنجمین سال فعالیت خود را در بهار تعلیم و تربیت با شعار خدمت به نوگلان تحت پوشش جشن گرفته و با پذیرش چهل کودک فعالیت خود را شروع نمود.
    مسئولین و متولیان موسسه امیدوارند بتوانند با آموزشهای اصولی فرزندان لایق و برومندی تحویل جامعه و کشور عزیزمان بدهند.
    لازم به ذکر است بر اساس گزارشی که از مدارس ابتدایی به دست آمده کودکان فارغ التحصیل از موسسه جزو کودکان با هوش و با استعداد شناخته شده اند
    .عکسها درادامه مطلب:
    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۱
    نور الله مزینانی

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۵
    نور الله مزینانی