پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

فعالیتهای موسسه خیریه نرجس خاتون(س) مزینان-2 :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    خانم فاطمه مزینانی (گلستانی)مجوز مجتمع بهزیستی غیر دولتی را اخذ نمود به این امید که بعد از افتتاح مهد کودک امورات را به شخصی دیگر واگذار کرده و به تهران عزیمت می نماید اما غافل از اینکه خداوند راه جدیدی را برای ادمه زندگی او ترسیم نموده و در گیر کاری شده که دیگر از عهده هیچکس بجز خودش بر نمی آید.

    بعد از مراجعت از سبزوار به اتفاق تعدادی از معتمدین محل درب ساختمان که معروف به مهد کودک است را باز می نماید و با منظره ای شوک آور روبرو می شود ! دیوارها تار عنکبوت بسته ،قسمتی از سقف به دلیل ورود آب باران فرو ریخته! دیوارها کاملاَ تخریب و بطور کل محل فاقد هر گونه فعالیت شده و نیاز به یک تعمیر اساسی دارد.

    کار مجدداَ از شورا پیگیری می شود عزیزان فعال در شورای وقت ادعا می نمایند آنجا باید تخریب شود چرا که قابل بازسازی نبوده و کارشناسان برآورد کرده اند که بالغ بر یکصد میلیون ریال جهت مرمت آن پول لازم  است و ما چنین پولی را نداریم!

    خانم مزینانی در کاری گام نهاده بود که برگشت از آن دیگر جایز نبود لذا از روحیه بسیجی خود (بسیج برای کارهای سخت آفریده شده است)در این لحظه استفاده نمود ه و با چهارخانم کادر آموزشی خود و خانم زهرا صانعی از خیرین معتمد که خدا طول عمر با عزت به او و خانواده اش عطا نماید آستین ها را بالا زده و  شروع به کارمی نمایند،کل پشت بام از نخاله ها تخلیه وآسفالت و ایزوگام می شود،سیم کشی های برق تعویض ،لوله های آب ساختمان که فرسوده بود عوض شده و  نیز لوله کشی گاز می شود،آنگاه دیوارهای مجمو عه بالغ بر 280 متر لکه گیری و رنگ شده و مجموعه ای که کارشناس قرار بود با یکصد میلیون ریال آن را باز سازی نمایدبا مبلغی بالغ بر48000000ریال به اتمام رسانید و به محلی در خور شان مردم خوب و فهیم مزینان تبدیل گشت.

    حال مرکز پیش دبستانی و مهد کودک مزینان با نام مبارک امیدان نبی (ص)آماده پذیرش از نونهالان مزینانی است.

    ادامه دارد........


    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:



    عکس:حاج مهدی مزینانی(جانباز)

    موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
    نور الله مزینانی

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">