پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی مهر ۱۳۹۴ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

    معاون امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی به همراه هیئتی از مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛روز شنبه25مهرماه   طهماسبی معاون امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با هیئت همراه از فعالیتهای موسسه اعم از مرکز پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی (ص)،برگزاری کلاسهای مشاوره و مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان بازدید کرد.

    در این بازدید که فاطمه داورزنی مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان داورزن نیز وی را همراهی می کرد در جریان فعالیتها و مشکلات پیش رو برای ادامه فعالیت موسسه قرار گرفت .

     فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه ضمن تسلیت  ایام سوگواری سالار شهیدان و تقدیر و تشکر از هیئت بازدید کننده و تقاضای ادامه این چنین بازدیدی،گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته تاکنون ارائه و مشکلات پیش رو را برای حاضرین بیان داشت.

    وی در ادامه گفت: مرکز پیش دبستانی و مهد کودک موسسه با وجود اینکه چهار سال از افتتاح آن گذشته و جزءمراکز دارای رتبه در استان می باشد ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای ایجاد فضای مناسب و امکانات و وسایل بازی برای کودکان فراهم نگردیده و آن هادر محرومیت بسر می برند و یا به دلیل کمبود اعتبار و نبود بودجه کافی پرسنل شاغل در موسسه هیچکدام بیمه نمی باشند و  با وجود فضای مناسب و نیروی کار کافی برای اشتغال زایی متاسفانه مسئولین ذیربط با وجود پیگیریهای صورت گرفته هیچگونه اقدامی نکرده اند .

    در ادامه طهماسبی قول همکاری ومساعدت در ارتباط با موضوعات مطرح شده را دادو گفت:مواردی که مربوط به حوزه فعالیت اداره کل باشد راپیگیری و مابقی آن را به مسئولین مربوطه انعکاس خواهم داد.


    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۴
    نور الله مزینانی

    مرکز پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)مزینان وابسته به موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)بر اساس سیاست مدیریت مهد کودک ها از یک وعده غذای گرم بهره مند شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛به شکرانه خداوند متعال و با حمایت و همکاری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و اداره بهزیستی شهرستان داورزن کودکان پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)مزینان از یک وعده غذای گرم بهره مند گردیدند.

    لازم به ذکر است تغذیه کودکان بصورت غذای گرم بر طبق نظر کارشناس تغذیه اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تهیه می گردد.

    فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه ضمن تشکر از مسئولین ذیربط در ارتباط با همکاری بابت تهیه وعده غذای گرم برای کودکان در حال تحصیل در موسسه گفت:امیدوارم با تربیت صحیح اسلامی و شیوه های صحیح رفتاری و آموزشی بتوانیم فرزندانی لایق و برومند در شاُن ایران اسلامی عزیز و سربلند داشته باشیم.


    ۲ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۰
    نور الله مزینانی

    برگزاری دومین کارگاه آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارت ارتباط موثر و همدلی در محل مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛در ادامه سلسه کلاسها و کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی دومین جلسه آموزش با محوریت تحکیم بنیان خانواده وآموزش مهارت ارتباط موثر و همدلی با اعضای خانواده در محل مجتمع خدمات بهزیستی مزینان وابسته به موسسه با حضور تعدادکثیری از خانواده های علاقمند تشکیل گردید.

    محمد یامی کارشناس ارشد مشاوره ومددکار بهزیستی مدرس کارگاه فوق هدف از تشکیل کلاس را استحکام بنیان خانوده و نحوه ارتباط برقرار کردن اعضای خانواده با یکدیگر عنوان نمود.

    خانم گلستانی مدیر عامل موسسه در همین ارتباط گفت: بزودی مرکز مشاوره خانواده به سرپرستی آقای محمد یامی در محل مجتمع خدمات بهزیستی مزینان بصورت دائمی افتتاح خواهد شد و خانواده ها می توانند در تمام ساعات اداری برای مشاوره به این مرکز مراجعه نموده و ضمن بیان مشکلات خود از خدمات این مرکز بهره مند گردند.

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۱
    نور الله مزینانی

    به مناسبت تقارن عید سعید غدیر خم و روز جهانی سالمند اردوی یک روزه زیارتی برای مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه حضرت نرچس خاتون(س)مزینان برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛به مناسبت گرامیداشت روز سالمند و تقارن آن با عید مبارک و میمون غدیر خم بهزیستی مزینان با همکاری اداره بهزیستی شهرستان داورزن اقدام به برگزاری اردوی یکروزه زیارت از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا نمود .

    در این اردو تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش به همراه خانواده هایشان شرکت داشتند

    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵
    نور الله مزینانی

    با شروع سال جدید تحصیلی و آغاز بهار تعلیم و تربیت ،موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان کلاسهای آموزش خانواده و مهارتهای زندگی را همچون سنوات گذشته از سر گرفت.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛شروع سال تحصیلی و آغاز بهار تعلیم و تربیت مصادف شد با شروع مجدد کارگاه های آموزشی که بصورت دوره ای در موسسه برگزار می گردید،دراولین کارگاه که ویژه والدین با محوریت اصول صحیح تربیت فرزندان برگزار شد،موضوعات مطرح شده در کلاس عبارت بودند از:اهمیت دوره رشدی کودکان تا 5 سال،اهمیت نقش والدین در تربیت نه فقط مادر،شیوه های آموزشی مسئولیت و برخورد صحیح با لجبازی و درغگویی به روش صحیح،نحوه تشویق و تنبیه کودک توسط والدین

    لازم به ذکر است این کلاسهازیر نظر واحد آموزش موسسه و توسط کارشناس مربوطه آقای محمد یامی که دارای مدرک فوق لیسانس مشاور و راهنمایی می باشد و  به تازگی همکاری خود را با موسسه شروع نموده است برگزار می گردد

    به گفته محمد یامی  قرار است این کارگاه ها بصورت منظم و دوره ای با موضوعات مختلف و اطلاع رسانی قبلی برای خانواده ها برگزار گردد


    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۴
    نور الله مزینانی