پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی مرداد ۱۳۹۵ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

    به مناسبت تکمیل پروژه برق رسانی مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان فاطمه مزینانی مدیر عامل موسسه در پیامی از کلیه همراهان و یاوران این پروژه تقدیر کرد.

    متن پیام به این شرح است:

    (الحمدالله الذی یفعل ما یشاء و لا یفعل ما یشاء

    حمد و ستایش مخصوص خداوندی است که اگر او چیزی را نخواهد از هیچ کس کاری ساخته نیست و اگر او بخواهد هیچ کس نمی تواند مانع شود)

    به حول و قوه الهی و با تلاش مستمر و شبانه روزی کلیه مسئولین و نیکو کاران بزرگوار به خصوص مهندس انبیاعی و همکاران اداره برق سبزوار فاز یک مجتمع چند منظوره بهزیستی مزینان با زیر بنای 500 متر مربع که یکی از بزرگترین مراکز توانبخشی روستایی است با نصب کنتور سه فاز برق ،کنتور آب و گاز به مرحله بهره برداری رسید.

    لذا با ابرازتشکر از تمامی مسئولین منطقه ،خیرین همیشه یاور و همکاران گرامی که در طول شش ماه با کمکهای بی دریغ و بی منت خود موجب دلگرمی اینجانب را فراهم نمودند از خداوند متعال برای انها و خانواده محترمشان سلامتی و طول عمر را خواستارم

    به طور قطع به یقین خیرینی که در امور سازندگی مشارکت دارند در نزد خداوند تبارک وتعالی از ارج و قرب بالایی برخوردار بوده و الگوی تمام عیار فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی می باشند .

    ناگفته پیداست که اتمام ساخت این پروژه تا تکمیل و بهره برداری فازهای دیگر آن چشم به کمکهای بی شائبه و سخاوتمندانه مسئولین و نیکوکاران دلسوز ی داردکه همچون گذشته از لطف و احسان و کمکهای مادی خود ما را بی نصیب نگذاشته اند

    ومن الله التوفیق

    فاطمه مزینانی مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان









    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۶
    نور الله مزینانی

    پروژه برق رسانی به مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان تکمیل شد
    پروژه برق رسانی  مجتمع چند منظوره بهزیستی مزینان بعد از گذشت شش ماه از شروع آن به همت مدیر عامل موسسه ،مسئولین زحمتکش منطقه و نیکوکاران همیشه همراه با موفقیت پایان یافت.
     به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛ با  نصب کنتور برق ،آب و گاز و اتصال آن به تاسیسات پروژه ،بزودی شاهد افتتاح فاز یک این مجتمع که یکی از بزرگترین مراکز توانبخشی جامع روستایی است خواهیم بود.
    لازم به ذکر است فاز یک با متراژ500 متر مربع زیر بنا و دارا بودن تجهیزات کامل فیزیوتراپی پذیرای سالمندان پدر و مادر در سطح منطقه می باشد.

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۲
    نور الله مزینانی

    کمپین هر مزینانی یک صندوق صدقات راه اندازی شد

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛تعداد خانواده های مزینانی مستقر در مزینان،تهران و شهرستانهای دیگر بقدری است که اگر هر خانواده مزینانی یک صندوق صدقات موسسه را در محل کار و یا خانه داشته باشد با وجوهات جمع آوری شده از آن، موسسه نرجس خاتون (س)توان هر نوع فعالیت از جمله تهیه سبد کالا ،تهیه جهیزیه ،ایجاد صندوق خیریه،ساخت و تکمیل مجتمع چند منظوره و...را  داشته و نیازمند هیچ گونه کمکی از طرف دوایر دولتی نخواهد بود

    لذا از تمامی همشهریان عزیز که تاکنون صندوق صدقات موسسه را دریافت ننموده اند تقاضا می شودبه این کمپین پیوسته و با ارائه آدرس به شماره تلفن 09123392960 و یا با پر نمودن فرم درخواست صندوق در بالای صفحه سایت نسبت به دریافت صندوق اقدام نمایند.

    از عزیزانی که تمایل به همکاری برای توزیع صندوق دارند نیز دعوت می شود با شماره تلفن اشاره شده تماس حاصل نمایند.

    به امید روزی که هیچ نیازمندمزینانی وجود نداشته باشد


    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۲
    نور الله مزینانی

     پیاز و خواص بی نظیر پوست آن

    \پوست پیاز فایده های بی نظیری برای سلامتی مان به همراه دارد این گیاه در زمینه های درمانی زیادی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد می خواهیم توصیه های مختلف طب سنتی را در این زمینه برایتان بگوییم با ما همراه باشید

    براساس جدیدترین تحقیقات صورت گرفته، بیرونی‌ترین پوست پیاز که به رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و بنفش بسته به نوع این سبزی وجود دارد، دارای خواص درمانی منحصربفردی است؛ از جمله دارای ترکیبات فیبر، آنتی اکسیدان و فلاونوئیدها که همگی برای سلامت پوست بسیار مفید هستند.

    در پوست این گیاه رنگدانه‌های گیاهی فوق‌العاده پر خاصیتی به نام کورستین وجود دارد که در کاهش فشار خون بالا و جلوگیری از انسداد سرخرگ‌های خونی موثراست. همچنین پوست پیاز خواص ضد سرطانی، ضد قارچ و ضد باکتری نیز دارد.

     پزشکان، پوست پیاز را به رژیم غذایی روزانه برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون مشکلات قلبی عروقی، سرطان روده بزرگ، چاقی، دیابت نوع دو، مشکلات روده و معده توصیه می‌کنند.

    انواع شیوه‌ها برای استفاده از خواص پوست پیاز وجود دارد و می‌توان پس از شست‌وشوی دقیق و خشک کردن پوست این گیاه، آن را در آب جوشاند و به صورت محلولی مقوی و سرشار از آنتی اکسیدان قبل از خواب به میزان یک لیوان نوشید. کورستین موجود در پیاز همچنین دارای اثرات آرام بخشی است و می‌تواند باعث رفع مشکل کم خوابی در افراد نیز شود.

     پوست پیاز را همچنین می‌توان به صورت چاشنی به انواع غذاها و خورشت‌ها اضافه کرد و از مزایای درمانی آن بهره برد. این ماده به عنوان یک سم‌زدایی قوی می‌تواند مواد آلوده را از بدن دفع کند و فیبر موجود در آن باعث افزایش حرکات روده و تنظیم( پی اچ) آن می‌شود و می‌تواند مانع ازابتلا به بسیاری از بیماری‌ها شود.

      زنان باردار و شیرده تحت هیچ شرایطی از پوست پیاز در رژیم غذایی خود استفاده نکنند و برای بهره‌مندی از خواص پیاز، خود پیاز را مصرف کنند.
    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹
    نور الله مزینانی

    کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت ماهواره،موبایل و اینترنت با همکاری نیروی انتظامی شهرستان داورزن برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان کلاسهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت ماهواره ،موبایل ،اینترنت با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان داورزن و استادی سرهنگ معتمد شریعتی فرمانده این نیرو در محل موسسه برگزارشد .

     این کلاسها که در سه روز مختلف برگزار گردید معتمد شریعتی معضلات و مشکلات پیرامون استفاده از این وسایل ارتباط جمعی را برای حضار بیان داشت

    لازم به ذکر است سرهنگ معتمد شریعتی از فرماندهان موفق نیروی انتظامی با استقرار در شهرستان داورزن گامهای ماثری در ارتباط با روشنگری مردم منطقه و قراءاطراف  با معضلات اجتماعی به خصوص هدایت جوانان و روشن نمودن افکار عمومی  با شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی داشته که هیئت امنائ موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان ضمن تقدیر و تشکر از ایشان برای تمامی خادمین به نظام و مردم آرزوی توفیق و سلامتی را خواستاربوده و معتقد است که:

    آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند. نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد.  امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۵
    نور الله مزینانی