پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

سال نو مبارک :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان در مراسم سال تحویل: پروژه مجتمع توانبخش مزینان به بزرگترین پروژه روستایی کشور تبدیل شد.
    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان؛فاطمه مزینانی گلستانی در مراسم سال تحویل گفت: پروژه خدماتی و عام المنفعه مجتمع توانبخشی مزینان پس از آن که در استان خراسان به عنوان بزرگترین پروژه نام گرفت با بازدید مسئولین و مقامات و آشنایی بیشتر از این بنا به عنوان بزرگترین پروژه روستایی کشور شناخته شد‌.
    وی افزود: پس از بازنشستگی این جانب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بازگشت به زادگاهم متوجه شدم نیازمندانی در منطقه حضور دارند که از بی سرپرستی و بدسرپرستی و وضعیت بد معیشتی رنج می برند لذا با کمک و مشورت بعضی از همشهریان تصمیم گرفتم برای این عزیزان کاری در خور وشٱن آن ها انجام دهم و با همین نیت و استعانت از خداوند متعال و کمک خیرین ، پروژه بهزبستی مزینان را آغاز کردیم که در چهار فاز خدمت رسانی خواهد کرد.
    گلستانی تصریح کرد: تا این لحظه برای ساخت و تکمیل مجتمع توانبخشی مزینان قریب به ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۲۰۰ میلیون تومان آن را دولت و ۴۰۰ میلیون تومان را نیز خیرین و مردم شریف مزینان پرداخت کرده اند.
    عضو شورای اسلامی مزینان با تشکر از همکاران خود و مسئولینی که در طرح های عمرانی وی را همراهی کرده اند خاطر نشان کرد: دیدارهای اخیر شورای اسلامی  و دهیاری مزینان با مسئولین کشوری که با همراهی و هماهنگی مهندس مقصودی نماینده دلسوز سبزوار بزرگ و شهرستان های تابعه صورت گرفت بسیار ارزنده بود و خیر و برکات فراوانی را برای مزینان عزیزمان که نامی جهانی شده است در پی دارد که به زودی شاهد به ثمر رسیدن آن خواهیم بود.

    موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
    نور الله مزینانی

    مجتمع

    مزینان

    نرجس خاتون

    نظرات (۱)

    مرسی عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">