پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

فعالیتهای موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)-4 :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    دلیل تاسیس مجتمع بهزیستی در مزینان چه بود؟

    یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شدو می شود این است که : دلیل تاسیس مجتمع خدمات درمانی بهزیستی در مزینان با این وسعت چه بود ؟و اینکه آیا در مزینان نیاز به چنین مجتمعی می باشد ؟

    روابط عمومی موسسه جهت پیدا نمودن جواب سوالات مصاحبه ای را با مدیر عامل موسسه ترتیب داده که با خواندن آن به نظر می رسد جواب بسیاری از سوالات داده شود.

    روابط عمومی:

    سر کار خانم گلستانی ضمن سلام و خسته نباشید می خواستم از زبان خود شما دلیل تاسیس مجتمع بهزیستی مزینان را بدانم.

    بسم اله الرحمن الرحیم

            تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن     تا دمی ،یا رقمی،یا قدمی یا قلمی

    همان گونه که در گزارشات قبلی توضیح دادم گرفتن مجوز برای تاسیس مرکز پیش دبستانی و مهد کودک منجر به گرفتن مجوز فعالیت مجتمع خدمات بهزیستی غیر دولتی شد.بعد از بررسی ها که به عمل آمد و قبلاً گفته شد خیرین مزینانی 45 سال قبل زمینی به متراژ27 هزار متر را به بهزیستی وقف نموده بودند که فضای کوچکی از آن بعنوان مهد کودک انتخاب و بعد از مدتی فعالیت تعطیل شده بود.

    موقعیت مکانی موجود مناسب بودبرای گرفتن مجوز مجتمع خدمات بهزیستی  اما اینکه قرار است در آینده چه اتفاقی بی افتد و این مکان به یک مرکز با این وسعت تبدیل گردد اصلاً در فکر ما نبود تا اینکه مجوزهای لازم برای مرکز پیش دبستانی و مهد کودک گرفته شد و بعد از بازسازی مکان فعلی که قبلاًبصورت مفصل توضیح داده ام شروع به ثبت نام از کودکان و نونهالان مزینانی نمودیم .

    روزهای اول بدلیل اینکه اهالی محترم مزینان از افتتاح مرکز خبر نداشتند استقبال چندانی صورت نگرفت در نتیجه مجبور شدیم به خانه ها سر کشی کنیم و خبر مرکز را بدهیم ،با رفتن به داخل خانه ها دنیای جدیدی به رویمان باز شد متوجه معضلی بی صدا در زیر پوست مزینان گردیدیم ،

    وجود سالمندانی بدون قوای حرکتی ،معلولین جسمی حرکتی ،ذهنی،افراد نابینا و کودکان معلول

    دیدن این افراد من را  دگر گون کرد و با مجوزی که داشتم به فکر این افتادم که آیا موسسه ای جهت کمک به این افراد تاسیس کنم یا نه؟ تا اینکه در خانه ای خانمی نود ساله را دیدم که تنها و زمینگیر بود و گفته می شد در روز یک وعده غذای گرم هم نمی خورد و اگر همسایه ها به او سرکشی نکنند آن روز را گرسنه می ماند.با دیدن این منظره دیگر بصورت صد در صد مصمم به تاسیس مجتمع گردیدم .

    ابتدا با تعدادی از همکاران جهت داشتن مدرک کافی برای ارائه به مسئولین شروع به آمارگیری از منطقه نمودیم و تعداد100 پرونده بصورت CBR،و 50 پرونده حمایتی تشکیل دادیم و شروع به رایزنی با مسئولین جهت احداٍث ساختمان مجتمع گرفتیم ،بعد از متقاعد کردن مسئولین و مشخص شدن نیاز منطقه به چنین مرکزی کلنگ احداث آن در مراسمی که تعدادی از مسئولین منطقه حضور داشتند زده شد.

    ادامه دارد.....

    CBR به پرونده هایی گفته می شود که بیمار در منزل توسط مددیار تحت کنترل قرار می گیرد

     

    نظرات (۲)

    ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۵ real psychic readings
    چه اتفاقی می افتد، بله این پست واقعا خوب است و من چیزهای زیادی از آن یاد گرفته ام
    درباره وبلاگ نویسی با تشکر.
    ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۱ مجله اینترنتی اسرارنامه
    با سلام و احترام.
    از حضور و نظرتان در اسرارنامه سپاسگزاریم.
    مطلبی درباره موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان هم اکنون در اسرارنامه منتشر شده است.
    برای مشاهده این مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید:
    http://www.asrarnameh.com/news.php?id=5402

    پیروز باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">