پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی آبان ۱۳۹۵ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

    با عنایت به اعلام  زمان افتتاح فاز یک مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان در دهه ی فجر امسال ، فاطمه گلستانی مؤسس و مدیر عامل موسسه خیریه ی حضرت نرجس خاتون (س)مزینان طی پیامی از خیَرین و نیکوکارانی که وی را تا کنون در این امر خداپسندانه و عام المنفعه کمک و یاری کرده اند  تشکر و قدر دانی کرد و خواستار ادامه ی این همراهی شده است. متن این پیام به شرح زیر است:
    «با سلام و احترام و تقدیر و تشکر ویژه محضر همه همشهریان عزیز وخّیرین و نیکوکاران محترم که همیشه یار و یاور ما در کارهای خیرخواهانه بوده  و هستند ،هم اکنون که پس از روزها تلاش و مجاهدت و پیگیری های مستمر در آستانه افتتاح بزرگترین مرکز توانبخشی روستایی کشور در دیار تاریخی مزینان قرار گرفته ایم  و مطئنیم این افتخار تنها در سایه ی لطف خداوند متعال و یاری دلسوزان زادگاه مان  به دست آمده  و در ادامه این راه هم چنان نیاز به مساعدت و همراهی بیش از پیش شما خیّرین نیکو کار می باشیم  لذا از تمامی شما عزیزان در خواست می شود کمک های نقدی خود را به شماره حساب زیر واریز نمایید.
    از خداوند متعال برای تمامی شما یاران همراه سلامتی و طول عمر را خواستارم
    فاطمه گلستانی
    مدیر عامل مؤسسه خیریه ی حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
    شماره حساب بانک صادرات شعبه مزینان
    حساب :0104796105000

    کارت :6037691990029407


    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۸
    نور الله مزینانی


    فاطمه گلستانی (مزینانی)مدیر عامل موسسه حضرت  نرجس خاتون(س) و سرپرست مجتمع خدمات بهزیستی مزینان  به عنوان نایب رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان داورزن انتخاب شد
    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛ پس ازدر گذشت مرحوم ابراهیم فتحی رئیس شورای اسلامی کاهک و عضو اصلی شورای بخش مرکزی داورزن  در چهارم مهرماه سال جاری؛ خانم فاطمه مزینانی گلستانی عضو شورای اسلامی مزینان  طبق ماده 28 آئین نامه داخلی شوراها به عنوان عضو اصلی شورای بخش مرکزی انتخاب و در اولین جلسه بعد از این انتصاب با رأی اعضاء شورا به عنوان نایب رئیس بخش مرکزی شورای اسلامی شهرستان داورزن انتخاب شد.
    روابط عمومی موسسه خیریه ی حضرت نرجس خاتون (س) ضمن تبریک به این بانوی جهادگر مزینانی از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون برای ایشان مسألت می نماید.

    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:

    https://telegram.me/narjesmazinan

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۴
    نور الله مزینانی
     اولین جلسه هم اندیشی و همکاری بین موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن  برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛به شکرانه انتصاب مهندس نظرزاده به سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن اولین جلسه هم اندیشی و همکاری بین موسسه و شبکه بهداشت و درمان داورزن در دفتر مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد .

    در این جلسه که مهدی تاج مسئول بهداشت مزینان ،خانم ده نبی مسئول گسترش شبکه بهداشت داورزن،مهدی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان ،حسین محمدی و حاج آقا خسروی شاد از خیرین مزینان حضور داشتند فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت انتصاب مهندس نظرزاده به سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن  روند فعالیت موسسه از ابتدا تاکنون و نحوه ساخت مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی و میزان پیشرفت پروژه را برای حضار بیان نمود.

    در ادامه مهندس نظر زاده با مثبت قلمداد نمودن فعالیتهای موسسه تاکنون به خصوص افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی را یکی از برکات منطقه دانست و عنوان نمود طرح مراقبتی سالمندان در شبکه بهداشت و خدمت رسانی به این قشر از جامعه در دستور کار بود که با ساخت این پروژه و همکاری با موسسه بسیاری از اهداف ذهنی ما محقق خواهد شد که امیدوارم با همکاری موسسه و هماهنگی بین بخشی این طرح به نحو مطلوب اجرا گرددو در همین راستا شبکه بهداشت و درمان شهرستان از هر گونه کمکی برای سرعت بخشیدن به افتتاح فاز یک مجتمع دریغ نخواهد کرد.

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۷
    نور الله مزینانی

    جناب آقای مهندس حمید نظر زاده

    با کمال مسرت  انتصاب شایسته  حضرتعالی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن که بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک  اهالی خواهد بود.  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.در ضمن از خدمات برادر بزرگوار مهندس خسروجردی نیز که باعث ارتقاء و رشد بهداشت منطقه در زمان تصدی شان گردیدند تشکر نموده و از خداوند متعال برای ایشان در هر سمت جدیدی که هستند آرزوی موفقیت را داریم

    موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۰
    نور الله مزینانی

    جلوگیری از سرماخوردگی

    بطور معمول افراد از نوزاد گرفته تا بزرگسال در ۲ فصل پاییز و زمستان سرماخورده میشوند.سرماخوردگی معمولاً با سردرد،سرگیجه و … همراه است و افرادی که سرماخوردگی دارند روزهایشان را از دست میدهند.این سوال در اینجا بوجود می آید که چطور میتوان از سرماخوردگی جلوگیری کرد و خودمان را از این بیماری نجات دهیم؟در ادامه با چند خوراکی آشنا خواهید شد که در سرماخوردگی موثر هستند.

    اگر همزمان با شروع فصل سرما نگران ابتلابه سرما خوردگی یا آنفوآنزای فصلی هستید می توانید با تغییراتی کوچک در رژیم غذایی خود را در مقابل این بیماری ها واکسینه کنید.

    علاوه بر انجام ورزش منظم روزانه، تزریق واکسن آنفوآنزا، پوشیدن لباس گرم ،تنظیم دمای خانه و پرهیز از مواجهه با افراد بیمار، می توانید با خوردن این مواد غذایی مانع از ابتلای خود به بیماری های ویروسی رایج در فصول سرد سال شوید.

    سیر خام
    از جمله برترین خوراکی هایی که می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند، سیر خام است، خوردن و جویدن این خوراکی پرخاصیت که مانند آنتی بیوتیک التهاب ها و ویروس ها را در بدن نابود می کند هر روز بعد از وعده های غذایی توصیه می شود.

    اما اگر نمی توانید با مزه سیر خام کنار بیایید می توانید آن را خرد کرده به همراه سبزی هایی مانند جعفری در مقدار کمی روغن تفت داده و آنگاه آن را مصرف کنید.

    زغال اخته
    زغال اخته میوه ای سرشار از خاصیت و ضروری برای سلامت بدن در سرما است زیرا سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن بوده و می تواند از ابتلای افراد به بیماری جلوگیری کند.

    سوپ مرغ
    سوپ مرغ خوراکی بسیار مقوی بویژه برای پیشگیری ازابتلا به بیماری و بهبود سریع آن است، در این سوپ انواع مواد ضروری برای حفظ سلامت بدن از جمله پروتئین و کلسیم وجود دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، بویژه هنگامی که احساس ضعف می کنید و احتمال ابتلا به سرما خوردگی در شما زیاد است حتماً این سوپ را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید تا از بیمار شدن جلوگیری شود.

    سیب زمینی شیرین
    سیب زمینی شیرین هم یکی دیگر از خوراکی های پرخاصیت و مقوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است ، در این غده خوراکی ویتامین A و بتاکاروتن وجود دارد که برای خارج کردن مواد سمی از دستگاه گوارش و حفظ سلامت بدن بسیار مفید است، کارشناسان توصیه می کنند سیب زمینی را به صورت پخته، کبابی یا بخار پز مصرف کنید زیرا سیب زمینی سرخ شده فاقد خواص درمانی است و سبب چاقی، دیابت و حتی ابتلا به سرطان در افراد می شود.

    دانه بادام شیرین
    بادام یکی از مهمترین دانه های آجیل با خواص درمانی منحصربفرد در فصل پاییز و زمستان است ومی تواند با عفونت هایی که بدن را تهدید می کند مقابله و آنها را نابود کند.

    خوردن حدود ۷ الی ۱۰ عدد بادام درختی درروز علاوه بر تقویت سیستم ایمنی می تواند باعث سیری و جلوگیری از خوردن مواد غذایی مازاد و بروز چاقی در افراد شود.

    ماست
    ماست نیز دربین محصولات لبنی پرچمدار مقابله با بیماری های فصلی است، ماست علاوه بر تامین کلسیم و بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن، به دلیل دارا بودن باکتری های مفید برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    گل کلم
    گل کلم از خانواده کلم ها می تواند یک خوراکی دلچسب در روزهای سرد سال باشد و به دلیل دارا بودن انواع آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن می تواند ازابتلا به سرماخوردگی یا آنفوآنزای فصلی جلوگیری کند. مصرف گل کلم به صورت خام یا پخته و بخارپز به همراه غذا یا سوپ در رژیم غذایی هفتگی توصیه می شود.

    سولفور موجود در کلم می تواند مواد سمی را دربدن از بین برده و سلامت بدن را حفظ کند.

    آب و عسل
    آب و عسل نیز دو ماده ضروری دیگر برای گذراندن زمستانی بدون بیماری و سرماخوردگی است، نوشیدن آب به میزان کافی می تواند سموم رااز بدن دفع کرده به حفظ تعادل بدن کمک کند، عسل نیز که از دیربازدارای خواص درمانی متعدد برای مقابله با بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی است و خوردن آن هر روز توصیه می شود.

    با رعایت این توصیه ها می توانید از فصل پاییز و زمستان امسال لذت ببرید بدون اینکه مجبور به ماندن در خانه و طی کردن دوره بیماری و نقاهت ناشی ازسرما خوردگی یا آنفوآنزای فصلی باشید.

    منبع : ایران ویج

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۶
    نور الله مزینانی