پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی تیر ۱۳۹۶ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

     مفهوم ومعنی بهزیستی در خودکلمه نهفته است به معنی بهتر و(زیست) به مفهوم حیات وزندگیست بنابراین بهزیستی یعنی تقدیم زندگی وحیات بهتر به همه موجودات زنده بویژه انسانهاست. 

    در جامعه تعداد کمی انسان هستند که حاضرند وقت وآسایش خودرا صرف نمایند وهمهٔ مشکلات را به جان بخرند تادر سایه وپرتو زحمات وخدماتشان افراد نیازمند آسوده تر زندگی کنند.

     . دین مجموعهٔ فرامین ودستوراتی الهی است که رابطه انسان را با خودش،با خدا،با جامعه وباطبیعت تعیین مینماید. کسانیکه آستین  بالا زده وبی منت به مددجویان کمک مینمایند وآثار غم،اندوه،وناامیدی راازرخسار آنان میزدایند ودر عوض شادی،امید ونشاط را به آنان هدیه مینمایند فرشتگانی هستند که زبان،قلم  و کلمات از تحسین وستایش آنان قاصر و عاجزاست!!!.وبا هیچ بیان و هدیه ای نمیتوان پاسخ زحمات و فداکاریهای این عزیزان را جبران نمود.(این یعنی رابطه انسان با جامعه) وفقط خداوند متعال، قادربه دادن   پاداش واجر،به آنهاست

    امام علی(ع)میفرمایند:

    بخشندگی وکمک به دیگران گناهان را پاک ومحبت دلها را زیاد میکند.

    به عقیده بنده عمل درست، عملی است که به ارتقاء سطح شادکامی درفرد منجر میشود و بهزیستی یعنی بازکردن پنجره شادکامی به روی نیازمندانی که استحقاق شاد زیستن را دارندواین یک عمل صددرصد درست است.

     

    ۴ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۵
    نور الله مزینانی