پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

توزیع یکصدسبد کالا در ایام نوروز :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن سال جدید اقدام به توزیع یکصد سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش خود کرد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛ این موسسه همانندسنوات گذشته به منظور یاری رساندن به مددجویان تحت پوشش  خوداقدام به توزیع سبد کالامتشکل از:گوشت گرم ،روغن ،قند ،چای ،قوطی رب کرد.

    فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه با اعلام این خبر گفت:همانگونه که مردم عزیز و نیکوکار در ارتباط هستند این موسسه علاوه بر ساخت مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی بزرگترین پروژه توانبخشی روستایی کشور همواره نسبت به کمک های مالی و خدمات درمانی برای عزیزان تحت پوشش خود دریغ ننموده و در مناسبت های مختلف نسبت به تهیه و توزیع سبد کالا نیز اقدام کرده است که در همین ارتباط برای نوروز امسال یکصد سبد کالا آماده و توزیع شد.

    وی افزود : یکی از خیرین نیکوکار مزینانی که چندین سال دور از وطن اسلامی زندگی می کند اما هیچ گاه زادگاه خویش به خصوص همنوعان خود را  فراموش نکرده جناب آقای دکتر مهدی شریعتی مزینانی فرزند خطیب توانا زنده یاد حاج شیخ محمود شریعتی است که همیشه یار و یاور این بنای عام المنفعه بوده و با قلب رئوف و مهربانش در تهیه ی سبد کالا و کمک به نیازمندان کمک های قابل توجهی عرضه کرده است. این بار نیز این فرزند کویر در آستانه ی سال جدید در اهدایی موسسه به مددجویان نقش ارزنده ای ایفاکرد و با ارسال کمک نقدی گل لبخند را بر لب عزیزان نیازمند نشاند که ضمن تشکر از این بزرگوار و تمامی خیرین نیکوکار و همیشه همراه مزینانی و غیر مزینانی درخواست می شود همچنان یاری گر ما در کمک رسانی به هم وطنان باشند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب موسسه واریز نمایند.

    شماره حساب:6037691990029407

    کارت:0104796105000

     

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">