پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی آذر ۱۳۹۵ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

    Image result for ‫عکس زیبا در ارتباط با یلدا‬‎Image result for ‫عکس زیبا در ارتباط با یلدا‬‎
    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۰
    نور الله مزینانی

    مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت با حضور مادران معززشهدا و بانوان مزینانی در محل مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛همزمان با میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوار ایشان حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت مراسم جشنی  باحضورمادران معززشهدا و بانوان مزینانی در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد.

    در این مراسم  پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، فاطمه مزینانی(گلستانی)مدیر عامل موسسه و سرپرست مجتمع خدمات بهزیستی به عنوان سخنران این برنامه ضمن تبریک 17 ربیع الاول و سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم(ص) اسلام و ششمین پیشوای شیعیان جهان امام جعفر صادق(ع) ،با استناد به آیه شریفه: لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه» به بیان بخش هایی از سیره و سنت پیامبر اسلام پرداخت.

    وی  با ذکر برخی از فضائل و مناقب آخرین فرستاده الهی گفت: با ولادت پیامبر اسلام(ص) حوادثی در جهان بوقوع پیوست که هر یک از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردارند، فرو ریختن 14 کنکره از ایوان کاخ کسری، خاموش شدن آتشکده فارس، خشک شدن دریاچه ساوه و وقایع دیگری که به برکت تولد این مولد خجسته اتفاق افتاد و هر یک دارای معنا و مفهوم ویژه ای هستند.

    گلستانی  در پایان سخنان خود  از تمامی مادران شهدا و بانوان مزینانی که تاکنون یاور و همراه موسسه در ارتباط با فعالیتهای انجام شده بودند تقدیر و از خداوند متعال برای آنها سلامتی خواستار شد.

    در ادامه این برنامه گروه سرود مهد و پیش دبستانی امیدان نبی(ص) سرودی در ارتباط با ائمه اجرا کردند که با استقبال حاضرین روبروگردید.

    در آخر تمامی حاضرین میهمان سفره کریمانه اهل بیت بودند.

    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:



    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۱
    نور الله مزینانی

    رئیس بهزیستی کشوربا تقدیر از زحمات مسئول پروژه خدمات بهزیستی مزینان به عنوان بزرگترین پروژه توانبخشی روستایی بر ادامه ی ساخت و تکمیل این طرح عام المنفعه در منطقه ی خراسان رضوی تأکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه ی خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان ؛دکتر انوشیروان محسنی بندپی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری سبزوار که در محل سالن جلسات بهزیستی با حضور تمامی مسئولان نهادها و ادارات شهرستان های تابعه برگزار شد از مسئولین بهزیستی خراسان رضوی خواست که کمک کنند تا مجتمع بهزیستی مزینان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

    فاطمه گلستانی مدیرعامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) و مسئول مجتمع بهزیستی مزینان ضمن تشکر از حضور دکترمحسنی و همراهی مسئولان بهزیستی خراسان رضوی و نمایندگان شهرستان سبزوار و مسئول بهزیستی شهرستان داورزن  از  تکمیل اولین فازمجتمع و افتتاح آن در دهه ی فجر خبرداد و با ارائه ی گزارشی همراه با تصاویر مربوطه از روند آغاز ساخت پروژه بهزیستی تاکنون از مسئولین درخواست کرد که کمک نمایند تا این طرح به سرانجام برسد.

    در ادامه دکتر پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ، مهندس مقصودی و مهندس سبحانی فر نمایندگان شهرستان سبزوار  و شایان دوست مسئول بهزیستی شهرستان داورزن نیز در این جلسه ازتلاش و جدیت مسئول بهزیستی مزینان تشکر کردند.

    این جلسه با حضور دکترانوشیروان محسنی بندپی ریاست سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر رفاه و امور اجتماعی ، دکتر پور یوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ، مهندس حسین مقصودی و علی سبحانی فر نمایندگان سبزواربزرگ در مجلس شورای اسلامی  و شهرستان های تابعه، کسرایی فر رئیس بهزیستی سبزوار، فرمانداران و روسا و مسئولان ارشد ادارات بهزیستی شهرستان ها و رضا شایان دوست مسئول اداره بهزیستی شهرستان داورزن برگزار شد.

    شایان ذکر است ؛فاز یک مجتمع بهزیستی مزینان به وسعت 500 متر مربع در دهه ی فجر امسال باعنوان مرکز توانبخشی چند منظوره مزینان شامل بخش فیزیوتراپی و نگهداری سالمندان پدر و مادر افتتاح می شود.
           

    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:



               
    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۷
    نور الله مزینانی
    Image result for ‫روز معلولین‬‎

    روزسوم دسامبر مصادف با 12 آذرماه برای نخستین بار در سال 1992 میلادی از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی معلولین اعلام گردید. هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف؛ و افزایش آگاهیهایی بوده است که می بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.

    به جمع همراهان موسسه در تلگرام بپیوندید:





    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۹
    نور الله مزینانی