پشتيباني

ابزار هدايت به بالاي صفحه

بایگانی آبان ۱۳۹۳ :: مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان

مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان
موسسه خیریه نرجس خاتون (س) با هدف کمک به ایتام،کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،کمک به نیازمندان از کار افتاده و سالمند، ایجاد صندوق قرض الحسنه، ایجاد کارگاه های کار آفرین،ایجاد مرکز توانبخشی تاسیس گردید و در سال 1391 با شماره 303 ثبت کشوری شد.
حساب بانک صادرات شعبه مزینان:
حساب :0104796105000
کارت :6037691990029407
حديث موضوعي
پيوندها
دريافت کد ذکر ايام هفته براي وبلاگ
تاريخ روز تاريخ روز

  • آيه قرآن وصيت شهدا

    کد اخبار

    حديث موضوعي

    ۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

    عکسهایی با پیامهای بسیار آموزنده

    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۲
    نور الله مزینانی

    دکتر پوران شریعت رضوی همسر زنده یاد دکتر علی شریعتی مزینانی به همراه جمعی از خیرین مدرسه ساز از پروژه در حال ساخت توانبخشی جامع مزینان بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛سر کار خانم دکتر پوران شریعت رضوی همسر معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی به همراه جمعی از خیرین مدرسه ساز که برای افتتاح مدرسه های ساخته شده بنام استاد محمد تقی شریعتی وارد منطقه شده بودند به دعوت شورای اسلامی مزینان و با همراهی و راهنمایی احمد مزینانی (صباغ)مشاور اجرایی فرماندار داورزن ضمن حضور در مزینان از پروژه ها ی در حال ساخت و ابنیه های تاریخی مزینان بازدید بعمل آورد.

    در این سفر یک روزه میدان ورودی مزینان که توسط شورای اسلامی و دهیاری بنام استاد محمد تقی شریعتی ساخته شده افتتاح گردید.سپس با راهنمایی خانم فاطمه گلستانی از مجتمع جامع مزینان بازدید بعمل آمد که ایشان گزارشی از روند شروع به کار موسسه ،فعالیتهای صورت گرفته تاکنون و هدف از ساخت پروژه را به اطلاع حضار رساند،در ادامه این بازدید یک روزه بناهای رباط عباسی،قنات قدیمی مزینان و مجسمه دکتر علی شریعتی مورد بازدید قرار گرفت.

    بازدید کنندگان بعد از پذیرایی در منزل رئیس شورا و منزل مرحوم حجت الاسلام حاج مجمود شریعتی مزینان را ترک نمودند

    خانم گلستانی مدیر عامل موسسه در همین ارتباط خواستار ادمه این بازدیدها و نشستها شد و عنوان نمود که انشاءاله انتظار داریم این بازدیدها ونشستها نتیجه مطلوب در عمران و آبادانی منطقه داشته و از مسئولین و خیرین که تا این لحظه همراه موسسه بوده اند سپاسگذاری نمود و تقاضای کمک برای ادامه راه را داشت.

    در ادامه عکسهای مرتبط که توسط مهدی مزینانی جانباز(حسن زاده) گرفته و ارسال شده است را مشاهده نمایید

    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۶
    نور الله مزینانی

    به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) مراسم زیارت عاشورا باحضور مادران شهید و عده زیادی از خیرین نیکو کار مزینانی در محل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)واقع در بهزیستی مزینان برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز از شهادت امام حسین (ع)و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش  مراسم زیارت عاشورا با حضور حجت الاسلام معلمی فر ،مادران شهدای مزینان و تعدادزیادی از بانوان نیکوکار در محل موسسه واقع در بهزیستی مزینان برگزار گردید.در این مراسم بعد اززیارت عاشوراعلاوه برحجت الاسلام معلمی فر که در ارتباط با مصائب محرم سخنرانی نمودخانم صبری از معلمین دلسوز و قدیمی مزینان که علاقه وافری به مردم مزینان دارد و میهمان این مراسم بوددر زمینه مسائل روز جامعه و تربیت فرزند مطالبی را به اطلاع حاضرین در جلسه رساند، در پایان خانم گلستانی ضمن تشکر از حضور مدعوین در این مراسم روحانی در ارتباط باروند ساخت پروژه چند منظوره خدمات بهزیستی صحبت نمود و قول اتمام فاز یک پروژه را که ویژه سالمندان تعریف شده است را تا پایان سال جاری به حضار داد . پذیرایی  با آش نذری از میهمانان پایان بخش مراسم بود.

     

    ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۳
    نور الله مزینانی

    شلغم را با چی و برای چی بخوریم؟

    شلغم یک ماده غذایی مغذی، تقویت کننده چشم بوده و برای مبتلایان به سنگ کلیه نیز مفید است.

    نحوه خوردن شلغم , خواص داروئی شلغم
    * مصرف شلغم افراد را در برابر بیماری‌های پوستی بیمه می‌کند و در بهبود جوش صورت موثر است. افرادی که مبتلا به جوش صورت و اگزما هستند، چنانچه هر روز مقدار کمی شلغم خام بخورند نیاز بدن آن‌ها به گوگرد برطرف شده و در نتیجه جوش صورت آن‌ها از بین خواهد رفت.
    * در تقویت تخمدان‌ها نقش اساسی دارد و رحم را برای پرورش نوزادی سالم و قوی، تقویت می‌کند.
    * آرام‌بخش و ترمیم‌کننده سریع زخم‌ها بوده و برای تقویت کبد مفید است.
    * به علت داشتن فیبر، پاک‌کننده قوی روده‌هاست و خواص تسکین‌دهنده شلغم، آن را به داروی طبیعی خواب‌آور تبدیل کرده است. برای بهبودی شقاق، شستشوی ناحیه مبتلا با آب جوشانده شلغم مفید است.
    شلغم در درمان برونشیت، مشکلات تنفسی و آسم موثر است
    فرح روشن پور، کارشناس تغذیه می‌گوید: شلغم در فصل زمستان رویش خوبی دارد و این نشان می‌دهد فصل رویش هر میوه متناسب با خواص آن است، زیرا شلغم تأثیر بسزایی در درمان سرماخوردگی دارد.
    وی ادامه داد: شلغم می‌تواند در درمان برونشیت، مشکلات تنفسی و آسم هم موثر باشد. به گفته این کارشناس تغذیه، بهترین شیوه مصرف شلغم به صورت بخارپز، سوپ و یا آش است. بهتر است در ساعات اولیه صبح مصرف شود.
    روشن پور یادآور شد: قرقره کردن آب شلغم گلودردهای باکتریایی را نیز تسکین می‌دهد.
    این کارشناس تغذیه با اشاره به مقادیر فراوان ویتامین C موجود در شلغم، افزود: همچنین شلغم نقش آنتی اکسیدان دارد و از تشکیل رادیکال‌های آزاد در بدن جلوگیری می‌کند.
    وی شلغم را ماده‌ای اشتها آور دانست که آب آن در تنظیم خون نقش دارد.
    روشن پور خاطرنشان کرد: مقادیر فراوان فسفر موجود در شلغم به تقویت حافظه و سیستم عصبی کمک می‌کند.
    به گفته این کارشناس تغذیه، املاح کلسیم و منیزیم موجود در شلغم بر رشد استخوان‌های کودکان و تقویت اسکلت زنان باردار نیز تأثیر می‌گذارد.
    وی تاکید کرد: ید موجود در شلغم می‌تواند ترشح تیروئید را تنظیم کند و به دلیل مقادیر فراوان آهن آن جز میوه و سبزیجات خون‌ساز به شمار می‌رود.
    روشن پور عصاره شلغم را پاک کننده بدن دانست و تصریح کرد: شلغم در دفع اسید اوریک و رفع سنگ‌های کلیه هم نقش دارد. درمان شب کوری از دیگر خواص شلغم است.

    به علت داشتن فیبر، پاک‌کننده قوی روده‌هاست و خواص تسکین‌دهنده شلغم، آن را به داروی طبیعی خواب‌آور تبدیل کرده است.

    نظر ابن سینا درباره شلغم
    دانشمند نامی ایران در کتاب قانون راجع به شلغم گفته است: شلغم یا شلجم بیابانی و کاشتنی دارد. شلغم کاشتنی از بیابانی کم غذاتر است. طبیعت هر دو نوع مرطوب و گرم است. شلجم پخته با گوشت چرب، سینه و گلو را نرم می‌کند. شلغم در معده زیاد ماندگار است. گویند خوردن شلغم خام و پخته به نفع چشم است. آبش ادرار آور است. شلغم قوای جنسی را زیاد می‌کند و تخم آن نیز همین خاصیت را دارد.
    شلغم خوب دارای مشخصات زیر است:
    باید سفت و تو پر باشد؛ در غیر این صورت کهنه بوده و نفخ آن زیادتر است. پوست شلغم باید براق، شفاف و صاف باشد. شلغم باید سنگین و درون آن روشن و شفاف باشد. شلغم‌های کوچک، شیرین‌تر و شلغم‌های بزرگ مۆثرترند!
    شلغم را با آویشن بخورید
    دکتر مجید امتیازی، متخصص طب سنتی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ و دیر هضم است بهتر است آن را با مصلح آویشن یا زیره مصرف کرد.
    ایشان در خصوص نقش شلغم در درمان سرماخوردگی و زکام اظهار کرد: مصرف شلغم نقش مهمی در پیشگیری و درمان سرماخوردگی دارد.
    وی با بیان این که شلغم دارای انواع مختلفی است، گفت: شلغم دارای مزاج گرم و معتدل بوده و ضمن خاصیت صاف کنندگی سینه داروی موثری در درمان مبتلایان به سرفه نیز می‌باشد.
    امتیازی در ادامه خاطرنشان کرد: شلغم یک ماده غذایی مغذی، تقویت کننده چشم بوده و برای مبتلایان به سنگ کلیه نیز مفید است.
    این متخصص طب سنتی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ و دیر هضم است بهتر است آن را با مصلح آویشن یا زیره مصرف کرد.
    http://www.beytoote.com:منبع
    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۹:۲۳
    نور الله مزینانی

    به حول و قوه الهی و با کمک خیرین نیکوکار بزودی فاز یک مجتمع خدمات بهزیستی مزینان به منظور پذیرش سالمندان بزرگوار منطقه افتتاح می شود.

    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛با عنایت پروردگار متعال و کمکهای خیرین بزرگوار باورود پنجره های ساختمان در حال ساخت مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی به مزینان ادامه ساخت مجتمع وارد فاز جدیدی گردید.

    مجتمع خدمات بهزیستی در زیر بنایی به متراژ1550 متر در چهار فاز تعریف شده است که فاز یک آن برای پذیرایی از سالمندان بزرگوار منطقه در نظر گرفته شده که با اتمام سقف و تیغه بندی داخلی و اتمام لوله کشی تاسیسات و سیم کشی برق با نصب پنجره و شروع به کار سرامیک کف و دیوارها بزودی این فاز افتتاح و آماده پذیرش از عزیزان سالمند خواهد شد.

    پنجره ها از جنس UPVCتوسط شرکت صنعتی تارادیس ساخته شده و شیشه های آن نیز توسط صنایع شیشه سکوریت مزینانی تامین و به موسسه هدیه شده است

    خداوند به تمام عزیزان خیری که به هر صورتی یاور این موسسه می باشند خصوصاً مدیران این دو شرکت طول عمر با عزت عنایت فرماید.

    شرکت تارادیس از سال 1385 با هدف ارتقای سطح رفاه مردم عزیز ایران و با استعانت از ایزد منان ، مطالعات خود را در زمینه ی تولید درب و پنجره های دو جداره upvc  در خارج از کشور آغاز نمود و پس از کسب دانش و مهارت کافی اقدام به تاسیس کارخانه تولیدی خود در ایران نموده است . هم اکنون این شرکت با بهره گیری از بهترین ماشین آلات تولیدی از اولین شرکت سازنده این ماشین آلات در دنیا ، همگام با دانش نوین ، با کیفیت ترین مواد اولیه و با بهره گیری از پرسنل مجرب و متعهد ، خود را به قطبی بی بدیل در صنعت تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی کشور مبدل ساخته است .

     توان تولیدی این شرکت در حدود 200 پنجره کامل (400 عدد چهار چوب ) در هر شیفت کاری می باشد.  .http://www.taradis.ws

    صنایع شیشه سکوریت مزینانی با سابقه طولانی در ساخت در بهای شیشه ای سکوریت در حال حاضر علاوه بر تولید در بهای شیشه ای سکوریت ،تولید  کرکره های برقی و در بهای اتو ماتیک و جکهای پشت درب را نیز شروع نموده و با کیفیت قابل توجه آماده ارائه به همشهریان مزینانی می باشد

    شماره تماس:02136052382-3 تله فاکس:02133492040


    ۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۹
    نور الله مزینانی